sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Galaxy 20.12-21.12.2014

Nyt lähdin pappani kanssa Galaxylle pitkästä aikaa. Kello soi aamulla 6.30, syötiin aamupala ja lähdettiin kohti Turun satamaa...

Galaxy Turun satamassa.

Amorella
Menimme heti lähtö-selvitykseen, josta saatiin liput kauan odottamatta...

Sitten menimme ylös ja ei tarvinnut kauaa odottaa, että pääsi laivaan. Kun pääsimme laivaa, niin veimme matkalaukut hyttiin, jostas suuntasin tapaamaan kaveriani. Menin kaverini kanssa Moonlight Dance Bariin...

Käytyämme Moonlight Dance Barissa, lähdettiin kiertelemään. Aika menikin nopeasti ja menimme odottamaan komentosillalle pääsyä. Minä ja kaverini oltiin ainoat, jotka oli vierailulla komentosillalla...

Komentosillalla vierailun jälkeen kävin kaverini kanssa kannella...

Galaxyn korsteeni.

Sitten suuntasin Moonlight Dance Bariin kuuntelemaan musiikkia, myös vastaan tuli Finneagle ja Baltic Princess. Baltic Princess meni poikkeullisesti Lågnäsiin, ne jotka olivat piknik- risteilyllä, järjestettiin bussikuljetus Lågnäsiin...

Finneagle

Baltic Princess
Hetken aikaa keinutti aika paljonkin, aaltojen osuessa laivaan, kuului normaali ''pamahdus''
Sitten Maarianhamina alkoi häämöttää ja vastaan tuli Viking Linen m/s Rosella...

Rosella

Menin kaverini kanssa katsomaan Maarianhaminaan saapumista 10. kannelle...

Pian Galaxy onkin laiturissa...
 Kävin nopeasti hytissä, ja pian Galaxy alkoikin lähteä Maarianhaminasta kohti Tukholmaa. Vastaan tuli Amorella ja Viking Grace...

Viking Grace

Sitten olikin sisäkuvien vuoro (suurin osa kuvista on Facebook- sivulla sijaitsevassa albumissa.)

Pitkä valoisa käytävä.

Fashion Street

Starlight Palace

Kokousosastolta.

Saunaosastoa

Infoaula

Kuvauksen jälkeen menin kaverini kanssa koittamaan peli onnea ja voittoa tuli 4 euroa, jaoimme rahat. Pian aloimmekin saapumaan Ruotsin (Tukholman) saaristoon...

Rosella Kapellskärissä.
 Sitten menin pappani kanssa uimaan noin 45 minuutiksi. Vaikka saunaosasto oli pieni, niin silti siellä viihtyi. Allas ei kuitenkaan ollut kauhean pieni. Uinnin jälkeen menin pappani kanssa syömään Cafeteriaan, koska oli nälkä...

Ruoka oli täyttävää, ja sitten menin kaverini kanssa katsomaan illan ensimmäistä GalaJul- show:ta...

Show oli mahtava, ja sitten menin kaverini kanssa kuvailemaan vastaan tulevia laivoja...

Mariella

Silja Symphony

Victoria I- sori, että kuvan laatu on huono, syynä on, että kuva on otettu hytin ikkunasta.
Pian aloimmekin olla Tukholman satamassa, ja menimme kuvaamaan laivan hyttejä...

DeLuxe

Suite

Kannellakin tuli käytyä...

Sitten aloimmekin lähteä Tukholmasta, ja menin kaverini kanssa Piano Bariin juomaan juomat...

Omenanmakuinen juoma.
Sitten aloimmekin lähteä Tukholmasta, alkoi olla nälkä, joten suuntasin Buffettiin...

Ruoka oli todella hyvää, ja menin Starlight Palaceen viettämään iltaa pappani ja kaverini kanssa... Illallan tähtiartistina oli Eric Saade...

Saapuessamme avomerelle laiva alkoi keinua taas aika paljon, merellä oli kovan tuulen varoitus 16 m/s

Eric Saade ja lava täynnä faneja.
Kello alkoikin olla jo 2 yöllä, joten menimme nukkumaan, koska aamulla piti herätä aikaisin. Aamulla kello soi 6.00 ja menin juomaan kaakaon Cafeteriaan. Menin takaisin hyttiin ja minä nukahdin ja heräsimme vasta 7.20, joten tuli vähän kiire pakata matkalaukut. :D

Matka oli todella hauska ja mukava, haluaisin vielä uudelleenkin, mutta eiköhän sekin toteudu. Henkilökunta oli todella mukavaa, ja komentosiltavierailu oli todella kiva. Kiitos Tallinkille ja Galaxyn henkilökunnalle!